ZO VMHD

Fórum o všetkom, čo trápi vodičov MHD...
 
DomovDomov  CalendarCalendar  FAQFAQ  HľadaťHľadať  Zoznam užívateľovZoznam užívateľov  Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny  RegistráciaRegistrácia  Prihlásenie  

Share | 
 

 plusy-mínusy SOR

Goto down 
AutorSpráva
Admin
Admin


Počet príspevkov : 7
Join date : 10.11.2014

OdoslaťPredmet: plusy-mínusy SOR   So december 13, 2014 5:57 pm

plusy-mínusy SOR
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://www.zovmhd.sk
matway



Počet príspevkov : 16
Join date : 12.11.2014

OdoslaťPredmet: Re: plusy-mínusy SOR   So december 13, 2014 6:49 pm

Sedadlo vodiča:
– nedá sa nastaviť tvrdosť s výškou sedenia,
– operadlo - iba prednastavené výrobcom, bez vzduchových vankúšov,
– sedisko nie je posuvné /iba celá sedačka komplet/,
– chýba lakťová opierka,
– ohrev sediska bez nastavenia.
– sedadlo je nízko položené, bez pódia /ako pri Citelisoch/, čo zapríčiňuje nutnosť
vysoko zdvíhať hlavu pri pohľade na všetky spätné zrkadlá.
Pri tak nízkom sedení dochádza aj k bráneniu vo výhľade vodiča vpravo kvôli cestujúcim
stojacím pri predných dverách.
Dlhé vozy sú bez skrinky. Krátke autobusy to majú.
Odkladací priestor nad hlavou vodiča je vysoko. Nie je možné ani vidieť čo v skrinke má a
ani na veci v nej dotiahnuť!
V priestore pre vodiča nie je dostatok miesta na odloženie tašky, vaku alebo aktovky.
Pri otvorení predných dverí pri chladnom počasí niet zábrany pre únik tepla z priestoru vodiča. Nedá sa ani zablokovať jedno krídlo predných dverí.
Pravé zrkadlo je na dlhom ramene, čo má pri jazde za následok, že sa celé chveje, a tým stráca vodič kontrolu nad pravou stranou voza.
Nad predným oknom chýba odvodňovací kanálik, čo spôsobuje úplné zalievanie čelného skla pri daždi.
Samo-otvárací systém nie je podsvietený, čo za zníženej viditeľnosti zapríčiňuje, že si cestujúci otvárajú dvere tlačítkom na núdzové otváranie dverí, kde sa pri rozbití bezpečnostného sklíčka porania.
Chýba tzv. zastávková brzda - páčka. Pri otvorení dverí je nutné silne zatlačiť brzdový pedál.
Pedál plynu je veľmi nízko, pedál brzdy veľmi vysoko, čo znamená, že vodič musí zdvíhať celú nohu pri brzdení. V opačnom prípade nižší vodiči majú čo robiť, aby zošliapli plynový pedál / tu je vlastne spojitosť so sedačkou/.
Pod pedálmi chýba podstavec – ak musí byť päta nohy na podlahe, chodidlo musí byť veľmi zaklonené, čo spôsobuje zvýšenú námahu.
Slabé vykurovanie vo vyšších mínusových teplotách.
Klapky pre prívod vzduchu sa neuzatvárajú úplne: ak sa prepne na nohy stále ide aj na okná, ak sa pustí vzduch na nohy nestačí odvetrávať okná.
Dlhé zatváranie dverí.
Autobusy sú vybavené kamerami, ale aj keď sú funkčné nesmú sa používať pre chýbajúcu
licenciu (povolenie).
Osvetlenie interiéru pre cestujúcich sa dá nastaviť pre plný a polovičný výkon, ale:
– pri plnom výkone presvetľuje čelné sklo vodiča tak, že mu znižuje viditeľnosť
– pri polovičnom výkone nesvietia trubice pri zadných dverách, je tam tma.
Sedadlám pre cestujúcich v zadnej časti autobusu, umiestneným na ľavej strane pred motorovou skriňou, ktoré sú veľmi vysoko, chýba lakťová opierka. Stalo sa už, že cestujúci v zákrute odtiaľ vypadol.
Cestujúci sa sťažujú, že autobusy majú zbytočne veľa dverí a o to menej sedadiel.
Z viacerých vozov boli demontované klinové remene na klimatizáciu pre odlomenie napínacích kladiek.
Spodná hrana zadnej steny kabíny vodiča nie je utesnená.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
trolejbusar



Počet príspevkov : 12
Join date : 02.12.2014

OdoslaťPredmet: Re: plusy-mínusy SOR   Po december 15, 2014 3:49 pm

Úprimne lutujem všetkých vodičov,ktorí na tom jazdia. A zase aj tu sa našli riťoliezači,ktorí ich vychvalovali... Niečo neskutočné,kam až dokážu zájsť... Dnes som sa viezol s jedným,ktorý netopil vo voze a otváral všetky dvere. Bez predvolby. Ludia to poctivo stláčali a on nič. Robí len hanbu vodičom. potom nás hádžu do jedného vreca. Ale chceli lacno a veľo... Klimatizácia sa nevyužíva,sú na ňu rôzne obmedzenia.. Proste všetko postavené na hlavu. Riaditel BA povedal,že električky bez klimy,sú životu nebezpečné. To nikto nepočul? V lete pri otvorených oknách bez klimy som necítil ani závan vzduchu.A to boli otvorené všetky okná! Sú tak postavené,že sa nedá vetrať. Ludia budú zase odpadávať... Koho to ale zaujíma? Ušetríme. Chýba mi označenie pri kočíkoch,že je to priestor aj pre batožinu. Ja s ťažkým nákupným vozíkom,musím stáť pri dverách,pretože ma nepustia ďalej,kde si sedia na sklopných sedadlách a tým obsadzujú tento priestor.Niektorý vodiči nerešpektujú ani môj signál pre pomalý výstup! Veď tam nemá kočík..Idiot.Aj iní môžu vystupovať pomaly a na to ich učíme,aby to používali a ten to má v paži!Potom sa nečudujme,že budú chodiť sťažnosti! Taktiež sa málo využívajú nahraté oznamy v počítačoch.Asi o nich ešte nik nevie. Stalo sa mi,že niekde vôbec nebolo počuť vyhlasovanie. Rád by som vedel,či nás tie dva trolejbusy,vytrhnú z biedy,keď máme,také vynikajúce autobusy.. Navyše,čo ja viem,viacerí sa ani nechcú vrátiť. Tu treba opraviť aj trolej,stlpy,meniarne. S čím sa začne? Ešte sa ozvem.
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
maximus



Počet príspevkov : 2
Join date : 13.12.2014

OdoslaťPredmet: Re: plusy-mínusy SOR   Po január 05, 2015 5:49 pm

to nas nikoho nesere že sa to sedadlo hybe jak chce?To už ani nieje možne!
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: plusy-mínusy SOR   

Návrat hore Goto down
 
plusy-mínusy SOR
Návrat hore 
Strana 1 z 1

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
ZO VMHD :: Fórum ZO VMHD :: SOR nedostatky-
Prejdi na: